صفحه اول | ایمیل من | فید مطالب | تماس با ما | نقشه سایت

تایپ تخصصی ریاضی MathType v6.0

۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه


فکر کنم از اسم برنامه حدس زده باشید که چه نوع برنامه ای می تونه باشه ! نسخه جدید برنامه MathType v6.0 با کرک برنامه که مخصوص تایپ فرمول ها و عددها و علامت های ریاضی در محیط ویندوز و مکینتاش می باشد. شاید شما هم مثل من هنگام تحویل پروژه های دانشگاه یا شاید تحقیقات مدارس و ... با مشکل تایپ مسائل ریاضی مواجه شده اید پس به شما توصیه می کنم حتما این برنامه را دانلود کنید که کمک بسیاری می تونه به شما برای نوشتن انواع فرمول ها و مسایل ریاضی بکنه و همچنین با اضافه شدن و پیوند خوردن با برنامه ورد کار شما را بسیار آسان تر کرده به طوری که در محیط برنامه ورد هم می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

این برنامه شامل صدها فونت و سمبل و شکل های آمده فرمول ها ار قبیل رادیکال ، حد ، کسر و ... می باشد که هر کدام را که بخواهید با یک کلیک به متن شما اضافه خواهد شد. از قابلیت های این نرم افزار می توان سازگاری با برنامه های Microsoft Word , PowerPoint , Excel و همچنین استفاده در برنامه Adobe InDesign و کاربرد در صفحه های HTML نام برد و یک مزیت قابل توجه این که شما می توانید مسائلتان را توسط این برنامه تایپ کنید و در سایت Wikipedia سرچ کنید که واقعا برای من خیلی جالب بود.

حجم  :  5.07 مگابایت

دانلود مستقیم MathType v6.0 از سرور قدرتمند ایران دانلود

دانلود غیر مستقیم MathType v6.0 از سرور راپید شیر

پسورد : www.iridownload.com